+37069935510 vairuotojai@etaksi.lt

DUK

Dažniausiai užduodami klausimai (D. U. K.)


  1. Kaip apmokestinami užsakymai?
  2. Kaip apmokestinami užsakymai, jeigu taikoma nuolaida? (aktualu tik Vilniaus m.)
  3. Kodėl verta turėti kortelių skaitytuvą?
  4. Ką daryti, kai sistema rodo pranešimą, jog bus elektroninis apmokėjimas?
  5. Kaip aptarnauti išankstinius užsakymus?
  6. Ką daryti, jeigu negalite prisijungti prie programos?
  7. Kokią užsakymo atšaukimo priežastį rinktis?
  8. Kokiu atveju mokestis už užsakymą yra grąžinamas?
  9. Kodėl skiriasi kelionės kaina rodoma taksometre ir programoje?
  10. Kaip skaičiuojami rezultatai?
  11. Kokie užsakymai  į rezultatus neįtraukiami?
  12. Kodėl rezultatai gali sumažėti?
  13. Kaip pasigerinti rezultatus?
  14. Kaip įsitikinti, kad vežate būtent tą klientą, kuris išsikvietė eTAKSI?
  15. Kaip užblokuoti klientą?
  16. Kaip klientas gali atšaukti užsakymą?
  17. Kur rasti informaciją apie įvykdytus užsakymus/ pasikeisti slaptažodį?
  18. Ką daryti, jei klientui kyla klausimų dėl kelionės kainos?
  19. Kaip teisingai išrašyti kelionės kvitą?
  20. Noriu laikinai dirbti mažesnio tarifo grupėje, kaip tai padaryti pačiam?
  21. Kaip kelionės eigoje eTAKSI programoje perjungti užmiesčio tarifą?
  22. Kodėl kartais rodomas kelionės tikslas, kartais ne?
  23. Ką daryt, jei neleidžia užbaigti kelionės (serverio klaida), o kelionės kaina ir toliau didėja?
  24. Ką daryti, jei klientas neblaivus?
  25. Nenoriu vežti kliento su gyvūnu, kaip elgtis?

DUK


1. Kaip apmokestinami užsakymai?
 
Užsakymo kaina Vilnius Kaunas Klaipėda Panevėžys
Fiksuota kainos dalis 0,60 Eur/vnt 0,52 Eur/vnt 0,35 Eur/vnt 0,29 Eur/vnt
Kintamoji kainos dalis 3,9% (nuo kelionės kainos) Nėra Nėra Nėra
SMS žinutės (vietinių op. tinkle) 0,03 Eur/vnt 0,03 Eur/vnt 0,03 Eur/vnt 0,03 Eur/vnt
SMS žinutės (užsienio op. tinkle) 0,09 Eur/vnt 0,09 Eur/vnt 0,09 Eur/vnt 0,09 Eur/vnt

Fiksuota užsakymo kainos dalis nuo balanso nurašoma priėmus užsakymą.Kaina už SMS žinutes nurašoma:

  • siunčiant pranešimą keleiviui su informacija už kiek laiko ir koks automobilis atvyks;
  • siunčiant pranešimą keleiviui, kad automobilis atvyko;
  • siunčiant pranešimą apie vėlavimą, jei vairuotojas nespėja atvykti per nurodytą laiką;
  • vairuotojui atšaukus užsakymą, siunčiant pranešimą keleiviui, kad automobilis neatvyks. Standartiškai vieno užsakymo metu klientui siunčiamos dvi SMS žinutės.

Kintamoji užsakymo kainos dalis nuo balanso nurašoma užbaigus užsakymą.

2. Kaip apmokestinami užsakymai, jeigu taikoma nuolaida? (aktualu tik Vilniaus m.)

Vairuotojams, kuriems taikoma nuolaida (detalesnę informaciją apie nuolaidos taikymą galite rasti čia: http://v.etaksi.lt/salygu-pakeitimai/) užsakymai apmokestinami sekančia tvarka:

  • priėmus užsakymą nurašoma fiksuota užsakymo kainos dalis – 0,60 Eur;
  • išsiuntus pranešimus keleiviui (apie atvykstantį/atvykusį/vėluojantį automobilį ir pan.) po 0,03 (viet. op.)ar 0,09 (užsien. op.) Eur už kiekvieną;
  • užbaigus užsakymą (paspaudus „Nuvežiau) pritaikoma nuolaida ir į balansą grąžinama 0,21 Eur suma;
  • užbaigus užsakymą (paspaudus „Nuvežiau) nuo balanso nurašoma kintama kainos dalis – 3,9% nuo kelionės kainos.
3. Kodėl verta turėti kortelių skaitytuvą?

Klientų poreikis atsiskaityti kortele nuolat auga, todėl eTAKSI programėlėje buvo sukurta galimybė klientui pasirinkti mokėjimo būdą: grynaisiais arba kortele. Neturėdami kortelių skaitytuvo jūs prarandate nemažą dalį pajamų, nes klientų, pasirinkusių atsiskaitymą kortele, užsakymų tiesiog negaunate. Jei domina kortelių skaitytuvo įsigijimas ypatingai geromis sąlygomis, susisiekite su eTAKSI administracija el. paštu vairuotojai@etaksi.lt arba siųsdami pranešimą iš programos.

4. Ką daryti, kai sistema rodo pranešimą, jog bus elektroninis apmokėjimas?

Elektroninis apmokėjimas arba kitaip eTAKSI kuponas, tai tam tikros vertės (pavyzdžiui: 3, 5, 7 ar daugiau eurų) nuolaida, kuria keleivis gali pasinaudoti atsiskaitydamas už kelionę.
Jei klientas turi kuponą, programėlėje pažymėjus „Atvykau“ pasirodo pranešimas „Elektroninis apmokėjimas“. Užbaigus kelionę ir įvedus tikslią sumą, kiek kelionė kainavo, pasirodys dar vienas pranešimas su informacija, kokia suma jums buvo užskaityta į balansą. Jei keleivio kupono vertė buvo didesnė nei kelionės kaina jums bus įskaityta pilna suma, jei kupono vertė buvo mažesnė, skirtumą keleivis turi jums sumokėti. Keleiviui pritaikyta nuolaida užbaigus kelionę iš karto grąžinama į jūsų balansą.
SVARBU: nuolaidą taikykite tik tuomet, jei  pasirodė abu pranešimai paėmus keleivį ir užbaigus kelionę. Kliento parašytas kodas pastabose ar žodžiu pasakyta informacija apie turimą nuolaidą, sutartį ir panašiai kai papildomi pranešimai programoje nepasirodo – negalioja.

5. Kaip aptarnauti išankstinius užsakymus?

Klientui pageidaujant, kad automobilis atvyktų konkrečiu laiku, jis turi galimybę pateikti išankstinį užsakymą. Tokie užsakymai vairuotojo programoje turi skiriamąjį požymį – laikrodžio ikoną, o priėmus pagrindiniame užsakymų lange atsiranda papildoma eilutė „Priimti išankstiniai užsakymai“. Priėmus tokius užsakymus labai svarbu suplanuoti savo darbo laiką ir BŪTINAI juos įvykdyti, nes klientai dažniausiai keliauja į oro uostą, autobusų ar traukinių stotį ir kitur kur vėluoti negali. Likus pusvalandžiui programa siunčia priminimą apie išankstinį užsakymą. Informuoti klientą už kiek laiko atvyksite galite ne vėliau kaip likus 10 min. iki nurodyto laiko, kada automobilis turi atvykti (pvz. jei keleivis automobilio pageidauja 12 val., vairuotojas vėliausiai 11:49 val. turi įvesti laiką už kiek atvyks į nurodytą adresą). Jei išankstinio užsakymo įvykdyti negalėsite turite kuo anksčiau jį atšaukti, kad klientui spėtume rasti kitą vairuotoją. Neatšaukus ir neįvykdžius išankstinio užsakymo ar laiku (prieš 10 min.) neinformavus kliento apie atvykimą, sistema automatiškai nurašo 15 Eur  baudą.

6. Ką daryti, jeigu negalite prisijungti prie programos?

Jeigu bandant prisijungti prie programos rodo pranešimą: „Prisijungti nepavyko“:

  • patikrinkite yra interneto ryšys (pabandykite atidaryti bet kokį interneto puslapį naršyklėje);
  • įsitikinkite, ar teisingai vedate prisijungimo duomenis (ištrinkite vartoto vardą ir slaptažodį ir suveskite juos iš naujo) gal būt per klaidą įvedėte papildomą simbolį;
  • perkraukite įrenginį (pilnai išjunkite ir vėl įjunkite).

Jei atlikus visus išvardintus veiksmus prisijungti vis tiek nepavyksta susisiekite su eTAKSI administracija el. paštu vairuotojai@etaksi.lt arba telefonu 8 699 35510 (darbo dienomis nuo 8 iki 16 val.).

7. Kokią užsakymo atšaukimo priežastį rinktis?

Atšaukti priimtą užsakymą galima tik su rimta priežastimi:
Nėra kliento – atšaukti užsakymą su šia priežastimi galima tik tuo atveju jei atvykę nurodytu adresu kliento laukėte ne mažau kaip 10 min. ir jis nepasirodė, o skambinat nepavyko susisiekti.
Automobilio gedimas – jei vykstant pas klientą sugedo automobilis ir nebegalite toliau važiuoti.
Blogas adresas – jei vykstant pas klientą ar atvykus paaiškėja, kad klientas nurodė blogą adresą, o susisiekus su klientu ir pasitikslinus adresą iki jo turėtumėte važiuoti pakankamai toli, atšaukite užsakymą arba rekomenduokite keleiviui pačiam atšaukti užsakymą ir kviesti iš naujo nurodžius teisingą adresą.
Klientas atsisakė – jei atvykus pas klientą paaiškėja, kad pasikeitė jo planai ir taksi jam nebereikia, paprašykite jo sumokėti už atvykimą (šią kliento pareigą numato įstatymas) ir atšaukite užsakymą su šia priežastimi.
Eismo problemos – jei vykstant pas klientą susidūrėte su avarija kelyje ar eismo spūstimi dėl kurios nuvykti nebegalite arba tai užtruktų neprognozuojamai ilgai, atšaukite užsakymą su šią priežastimi.
DĖMESIO: atšaukti užsakymą galite tik tuo atveju, jei kelionė dar nepradėta, t.y. keleivio nepaėmėte.

8. Kokiu atveju mokestis už užsakymą yra grąžinamas?

Mokestis už užsakymą grąžinamas dviem atvejais:

  • jei klientas nepasirodo (programoje žymite „Nėra kliento“);
  • jei klientas pats atšaukia užsakymą (programoje pasirodo pranešimas, kuriame nurodomas užsakymo adresas ir kad užsakymas yra atšauktas).
9. Kodėl skiriasi kelionės kaina rodoma taksometre ir programoje?

Kainos skaičiavimo eTAKSI programoje tikslumas priklauso nuo jūsų įrenginio, kurį naudojate. Jeigu paskaičiuota kaina dažnai neatitinka jūsų taksometro duomenų, gali būti, kad stringa įrenginio GPS veikimas. Tokiu atveju rekomenduotume pasikeisti įrenginį, nes GPS ryšiui veikiant su sutrikimais programa ne visada mato tikslią jūsų buvimo vietą, todėl dažniau gaunate tolimesnius užsakymus. Jei įrenginio keisti neplanuojate, programos nustatymuose nuimkite varnelę nuo skilties „Rodyti taksometrą“ ir kelionės pabaigoje, kai nuspausite „Nuvežiau“ įveskite tikslią kainą, kurią rodo jūsų taksometras, kad klientas gautų pranešimą su kaina, kurią sumokėjo.

10. Kaip skaičiuojami rezultatai?

Rezultatai skaičiuojami kiekvieną dieną, įtraukiant klientų vertinimą (paskutinių metų vertinimai) ir įvykdytų užsakymų per valandą vidurkį (už paskutines 30d.). Žemiau lentelėje pateikiama informacija, kada valandos ir užsakymai yra įtraukiami į rezultatų skaičiavimą, o kada ne.

Pasiūlytas užsakymas Rezultatai
Valanda* Užsakymas*
Artimas (<2 km) Įvykdytas + +
Nepriimtas/atšauktas +
Tolimas (>2 km) Įvykdytas +
Nepriimtas/atšauktas
Išankstinis Įvykdytas + +
Nepriimtas/atšauktas
*  +  reiškia, kad įtraukiama į rezultatų skaičiavimą;
–  reiškia, kad į rezultatų skaičiavimą neįtraukiama;
Terminų paaiškinimas:
  • Artimas – užsakymas, kuomet klientas buvo 2km spinduliu ar arčiau, nuo jūsų (R<2km)
  • Tolimas – užsakymas, kuomet klientas buvo toliau, kaip 2km spinduliu nuo jūsų (R>2km)
  • Išankstinis- užsakymas, kuomet klientas nurodo vėlesnį atvykimo laiką;
  • Įvykdytas – užsakymas, kuomet buvo kelionė ir klientas nuvežtas;
  • Nepriimtas/atšauktas – užsakymas buvo rodomas, tačiau arba nepriimtas vairuotojo, arba priimtas tačiau buvo atšauktas (tiek kliento/ tiek vairuotojo);
11. Kokie užsakymai  į rezultatus neįtraukiami?

Pasiūlytais užsakymais nelaikomi ir į rezultatus neįtraukiami, jeigu:

  • užsakymas buvo rodomas trumpiau, kaip 8 sekundes;
  • pasiūlytas ir nepriimtas tolimas;
  • pasiūlytas ir nepriimtas užsakymas laikui;
  • yra priimtas užsakymas per eTAKSI ir keliaujama su klientu;
  • programoje nustatyta būsena „Neaktyvus“;
  • pasiūlytas užsakymas su atsiskaitymu kortele, kai vairuotojas neturi skaitytuvo;
 12. Kodėl rezultatai gali sumažėti?

Po rezultatų perskaičavimo rezultatai gali sumažėti dėl šių priežasčių:

  • Gauti neigiami vertinimai iš klientų;
  • Nepriimti 100% artimų užsakymų;
  • Dirbama laiku, kuomet rinkoje yra ženkliai mažiau užsakymų (duomenis apie užsakymų srautus galite sekti programos skiltyje „Pikinės valandos“);
  • Perskaičiavus rezultatus, atsirado daugiau kolegų, kurie pasiekė aukštesnius rezultatus. Nepamirškite, kad didėjant jūsų rezultatams, gali taip pat didėti ir kolegų rezultatai, todėl ne iš karto pasimato rezultatų pagerėjimas;
  • Perskaičiavus rezultatus, neįtraukiami senesni kaip 30d. duomenys apie užsakymus, kurie iki šiol kėlė rezultatus.
  • Perskaičiavus rezultatus neįtraukiami senesni kaip 1 metų klientų vertinimai, kurie iki šiol kėlė rezultatus.
13. Kaip pasigerinti rezultatus?
  • Priimti ir įvykdyti  100% 2 km spinduliu pasiūlytų užsakymų;
  • Pagal galimybę, priimti ir įvykdyti  tolesnius kaip 2km spinduliu pasiūlytus užsakymus;
  • Išvažiuoti dirbti laiku, kuomet yra daugiau užsakymų (stebėti PIKINIUS laikus programoje);
  • Jeigu yra gauta neigiami vertinimai, atsižvelgti į komentarus ir pašalinti jų priežastis, kad skundai nepasikartotų (pvz., dėl automobilio tvarkos, bendravimo ir t.t.);
  • Darbą pradėkite valandos pradžioje;
  • Nelaikykite aktyvios programos, jeigu negalėsite priimti užsakymo, pvz., pietaujate;
  • Įsitikinkite, kad įrenginyje su kuriuo dirbate GPS signalas ir /ar ryšys yra stabilus ir veikia kokybiškai;
14. Kaip įsitikinti, kad vežate būtent tą klientą, kuris išsikvietė eTAKSI?

Tam, kad nekiltų nesusipratimų, prieš pradedant kelionę būtina įsitikinti, kad įsėdo tikrai tas keleivis, kuris jus išsikvietė. Tai galite padaryti keliais būdais:

  • paklausti keleivio kur važiuos (B adresą turi pasakyti keleivis ir jis turi sutapti su nurodytu užsakymo informacijoje);
  • jei B adresas nenurodytas paklausti iš kokio telefono numerio klientas kvietė taksi (numeris turi sutapti su tuo, kurį matote užsakymo informacijoje).

DĖMESIO: keleivis, kuris jus išsikvietė, tačiau nebuvo nuvežtas, gali palikti neigiamą vertinimą. Toks vertinimas laikomas pagrįstu, nes paslauga jam nebuvo suteikta.

15. Kaip užblokuoti klientą?

Norėdami nebegauti užsakymų iš konkretaus kliento telefono numerio išsiųskite pranešimą iš programos su tekstu: “BAN” (Meniu->siųsti pranešimą). Tokiu būdu bus užblokuotas paskutinio jūsų priimto užsakymo (nesvarbu, ar jį įvykdėte ar jis buvo atšauktas keleivio arba jūsų) telefono numeris. Jei norite užblokuoti numerį, kurio užsakymą vykdėte anksčiau, siųskite pranešimą su tekstu ir konkrečiu telefono Nr.: „BAN 86XXXXXXX“. Norime atkreipti dėmesį, kad ši funkcija skirta blokuoti tik labai konfliktinių ar piktybinių klientų telefono numerius.

16. Kaip klientas gali atšaukti užsakymą?

Jei priėmėte užsakymą, kurį keleivis nori atšaukti, bet nežino kaip tai padaryti informuokite jį apie šias galimybes:

  • jei kvietė per eTAKSI programėlę, užsakymo lange turi spausti mygtuką „Atšaukti“;
  • jei kvietė telefonu ar SMS žinute į gautą užsakymo patvirtinimą turi atrašyti žinutę su tekstu: „Atšaukti“.
17. Kur rasti informaciją apie įvykdytus užsakymus/ pasikeisti slaptažodį?

Informaciją apie įvykdytus užsakymus galite rasti prisijungę prie savitarnos svetainės adresu mano.etaksi.lt. Prisijungimo duomenys prie savitarnos tokie patys kaip ir prie vairuotojo programos. Joje taip pat galite pasikeisti slaptažodį.

18. Ką daryti, jei klientui kyla klausimų dėl kelionės kainos?

Jeigu vežant klientą sutartyje numatytais tarifais jam kyla klausimų (reiškia pretenzijas) dėl kelionės kainos, būtinai išrašykite kelionės kvitą ir pamėginkite draugiškai paaiškinti iš ko susideda kelionės kaina (įsėdimo mokestis, kilometro kaina, prastova/kelionės laikas) galbūt vežant klientą patekote į eismo spūstį ar keleivis važiavo į užmiestį. Priminkite, kad visus vežėjų tarifus klientas gali rasti eTAKSI programėlėje ir pats pasirinkti. Jeigu klientui vis tiek neaiški suma, kurią jis turi mokėti, rekomenduokite jam susisiekti su eTAKSI administracija el. paštu pagalba@etaksi.lt.

19. Kaip teisingai išrašyti kelionės kvitą?

Kelionės kvitą (čekį) klientui turi pateikti taksi paslaugas suteikęs vairuotojas (ne eTAKSI administracija). Kvitas gali būti spausdinimas (jeigu įrengtas spausdinimo aparatas) arba išrašomas ranka. Taksi vairuotojas, vykdantis įregistruotą individualią veiklą kvite privalo nurodyti  pagrindinius rekvizitus: kvito seriją ir numerį, taksi vairuotojo vardą arba pirmąją raidę, pavardę, individualios veiklos vykdymo pažymos numerį, paslaugos pavadinimą. Šiuos rekvizitus galima nurodyti gaminant kvitus arba juos parengiant kitais būdais. Ranka privalo įrašyti kvito išrašymo datą, sumokėtą už taksi paslaugas sumą (Eur, ct). Taip pat įrašyti papildomus duomenis keleiviui paprašius (kelionės maršrutą, atsiskaitymo laiką, taksi valstybinį numerį, keleivio vardą, pavardę).

20. Noriu laikinai dirbti mažesnio tarifo grupėje, kaip tai padaryti pačiam?

Programos skiltyje „Siųsti pranešimą“ išsiųskite žinutę su raktiniu žodžiu „pigiau“. Išsiuntus pasirodys pranešimas, patvirtinantis, kad grupės keitimas pavyko, norėdami toliau dirbti atsijunkite ir iš naujo prisijunkite prie programos. Norėdami sugrįžti į savo grupę išsiųskite žinutę su raktiniu žodžiu „mano“, tai padarius pasirodys pranešimas, kad grupė pakeista ir vėl reikia atsijungti bei prisijungti prie programos. SVARBU: raktinius žodžius siųskite tiksliai taip, kaip nurodyta (be klaidų), kitaip ši funkcija nesuveiks. Programos nustatymų skiltyje pasitikslinkite kurioje grupėje šiuo metu esate, kad klientai būtų vežami tos grupės, kurią išsikvietė, tarifais.

21. Kaip kelionės eigoje eTAKSI programoje perjungti užmiesčio tarifą?

Kelionės eigoje įvažiavus į užmiestį, pakeisti tarifą galite ekrano dešiniame kampe paspaudę ant virtualaus taksometro ir atsiradusioje lentelėje pasirinkę užmiesčio tarifą. SVARBU: užmiesčio tarifą galima taikyti tik užmiestyje, t.y. jeigu kelionės maršrutas kerta miesto ribą, įvažiavus į miestą perjunkite miesto tarifą. Kad nekiltų nesusipratimų įspėkite klientą apie keičiamą tarifą.

22. Kodėl kartais rodomas kelionės tikslas, kartais ne?

B adresą programa rodo, jei esate toliau kaip 2 km spinduliu nuo kliento, kuris kviečia taksi. Jeigu esate arčiau, B adresą (kur vyks klientas) pamatysite atvykę pas klientą. Kartais klientai nenurodo B adreso, todėl jo programoje nematysite, atvykę pas tokį klientą tiesiog paklauskite kur jis važiuos.

23. Ką daryt, jei neleidžia užbaigti kelionės (serverio klaida), o kelionės kaina ir toliau didėja?

Negalėdami užbaigti kelionės (pvz., dėl ryšio, GPS ar kitų sutrikimų) pašalinkite trukdžių priežastis. Jeigu kelionės kainą įvedate ranką – tuomet įveskite kelionės kainą, kiek ir sumokėjo klientas. Jeigu kelionės kainą tvirtinate pagal programėlės rodomus duomenis – patvirtinkite rodo programos kainą, o užbaigus kelionę susisiekite su eTAKSI administracija prašant žinutę per programą arba el. paštu vairuotojai@etaksi.lt, nurodant kuo tikslesnį kelionės laiką, maršrutą, bei kainą kuria rodė programa ir kainą, kurią sumokėjo klientas.

24. Ką daryti, jei klientas neblaivus?

Jeigu atvykus pas klientą paaiškėja, kad jis neblaivus ir netinkamas jo elgesys (pvz., reikalauja, kad vežtumėte jį su atidaryta alkoholio tara, rūko automobilyje ar atlieka kitus agresyvius veiksmus) kelia grėsmę jūsų saugumui, kvieskite policiją ir atšaukite užsakymą su priežastimi „Nėra kliento“. SVARBU: kliento būklės įvertinimas yra subjektyvus, tuo piktnaudžiauti negalima. Kilus įtarimams dėl neteisingai atšaukiamų užsakymų, bus ribojamas paslaugų teikimas ir kiekvienas atvejis analizuojamas atskirai.

25. Nenoriu vežti kliento su gyvūnu, kaip elgtis?

Klientai, kurie keliauja su gyvūnais, turėtų turėti užtiesalą sėdynėms uždengti (jį rekomenduojame turėti ir vairuotojams). Klientų prašome pastabose nurodyti, jei keliaus su gyvūnais, todėl prieš priimant užsakymą visada susipažinkite su pastabomis. Jeigu klientas nenurodė, kad keliaus su gyvūnu arba nurodė, tačiau neturi užtiesalo ar gyvūnas yra per didelis, kad keliautų ant kelių, galite atšaukti užsakymą su priežastimi „Nėra kliento“. Kilus įtarimams dėl neteisingai atšaukiamų užsakymų, bus ribojamas paslaugų teikimas ir kiekvienas atvejis analizuojamas atskirai.

DUK