+37069935510 vairuotojai@etaksi.lt

Klientų aptarnavimo taisyklės

Vairuotojas privalo:

  1. Darbo metu visuomet būti pasiekiamas sistemoje nurodytu telefono numeriu,o priėmus užsakymą atsakyti į kliento skambutį ir išsiaiškinti visus iškilusius klausimus, atsiliepus bendrauti mandagiai ir paslaugiai.
  2. Mokėti Lietuvos Respublikos valstybinę kalbą.
  3. Įsėdus klientui – su juo pasisveikinti.
  4. Pasiūlyti klientui įkelti/iškelti jo lagaminus.
  5. Paskatinti klientą užsisegti saugos diržą.
  6. Būti supratingam ir paslaugiam specialiųjų poreikių klientams.
  7. Vežti keleivį į jo pageidaujamą vietą trumpiausiu keliu arba paties keleivio nurodytu maršrutu. Savo iniciatyva imti bendrakeleivius į užimtą taksi vairuotojui draudžiama. Bendrakeleiviai į užimtą taksi gali būti paimti tik pirmajam keleiviui paprašius.
  8. Turėti smulkių pinigų grąžai.
  9. Klientui paprašius – išrašyti kelionės kvitą.
  10. Padėti klientui iškelti daiktus iš automobilio.
  11. Atsisveikinti su klientu.

Vairuotojui rekomenduotina:

  1. Atidaryti automobilio dureles.
  2. Atsiklausti kliento dėl leidžiamos muzikos kelionės metu, keleivio pusės lango atidarymo.
  3. Gerai žinoti vietinius kelius, domėtis kelio ribojimais (pvz., remontuojant tiltą ribojamas eismas tam tikra gatve kelioms savaitėms) ar naujai atsiradusiomis/pervadintomis gatvėmis, siekiant klientą nuveši optimaliausiu maršrutu.
  4. Jei klientas domisi (nebent kitaip prašo administracija), patarti jam kaip naudotis eTAKSI aplikacija. Jei vairuotojas patarti negali, tuomet paprašyti jo susisiekti su eTAKSI administracija, kuri atsakys į visus kliento klausimus.
  5. Radus paliktą daiktą pamėginti surasti klientą, kuris galėjo palikti. Neradus savininko – daiktus perduoti policijai.

Vairuotojui draudžiama:

  1. Automobilyje rūkyti;
  2. Elgtis įžeidžiai, vartoti necenzūrinius žodžius, grasinti;
  3. Veltis į konfliktus;
  4. Naudoti fizinę jėgą, išskyrus savigynos atvejus;
  5. Diskriminuoti klientą dėl rasinių, politinių ar kitų priežasčių;
  6. Seksualiai priekabiauti ar teikti seksualinio pobūdžio pasiūlymus;
  7. Atšaukti užsakymus be pagrįstos priežasties;
  8. Neįvykdyti užsakymo be pagrįstos priežasties;
  9. Vežti kitą klientą vietoj to, kuris kvietė taksi;
  10. Kalbėti telefonu be laisvųjų rankų įrangos;
  11. Vairuoti išgėrusiam (leidžiamas girtumas – 0 promilių);
  12. Vairuoti pavojingai, agresyviai, neatsižvelgiant į oro sąlygas ar kelių eismo taisykles;
  13. Nutraukti kelionę bei išlaipinti klientą anksčiau nei planuota, išskyrus tuos atvejus, kai vairuotojo saugumui, sveikatai ar gyvybei gresia pavojus.

Vairuotojas gali išlaipinti klientą, kai klientas:

  1. Automobilyje rūko, vartoja alkoholinius gėrimus, valgo neatsiklausęs ir/ar nesutinkant taksi vairuotojui.
  2. Trukdo saugiai vairuoti.
  3. Bando įlipti ar išlipti automobiliui važiuojant.
  4. Mėgina pakenkti transporto priemonei.
  5. Vartoja necenzūrinius, įžeidžiančius ar grasinančius žodžius.
  6. Naudoja fizinę jėgą prieš taksi vairuotoją.
  7. Bando išsisukti nuo apmokėjimo už kelionę.

Vairuotojas gali nevežti kliento, kai:

  1. Klientas yra apsvaigęs nuo alkoholio ar narkotikų;
  2. Klientas anksčiau yra mėginęs išvengti atsiskaitymo už suteiktas paslaugas;

Tuo atveju, jei klientas atsisako mokėti už suteiktas paslaugas ar išlipti iš automobilio, rekomenduojame kreiptis į policiją.