Vykstant įvairioms akcijoms, kompensuojant patirtą žalą ir t.t., klientams gali būti suteikiami nuolaidų kuponai. Kad klientas turi nuolaidų kuponą jus informuosime per programą:
kai pasirinksite „atvykau“ pamatysite pranešimą, jog klientas turi nuolaidų kuponą. Kelionės pabaigoje paspaudę „nuvežiau“ pasirodys dar vienas pranešimas su nuolaidos suma, kurią turite pritaikyti klientui, o pritaikytos nuolaidos sumą padengsime mes – eTaksi, t.y. nurodyta suma jums bus pervesta į balansą per kelias minutes. Kuponai gali būti įvairios vertės, tad gali būti, kad reikės kompensuoti tik dalį kelionės sumos, arba visą kelionės sumą.
SVARBU: nuolaidą klientui taikyti tik tuo atveju, jeigu programoje matote pranešimą, kad klientas turi nuolaidų kuponą ir taikytinos nuolaidos sumą. Kitais atvejais, net jei klientas tiesiog nurodo pastabose nuolaidos kodą, rodo sms žinutę su kodu ir kt., nuolaidos netaikykite, nes nuolaidos suma į balansą nebus grąžinama.