Pastebėjome, jog paskutiniu metu padaugėjo vairuotojų, kurie neatsakingai atlieka savo darbą, t.y. priima išankstinį užsakymą, tačiau pas klientą nenuvyksta. Dėl tokių neįvykdytų įsipareigojimų kenčia tiek klientai, nes negauna užsakytos paslaugos, tiek kiti vairuotojai, nes prarandamas pasitikėjimais ir kitais. Siekiant sumažinti neįvykdytų užsakymų skaičių, artimiausiu metu bus bus taikomos nuobaudos, jog priėmus išankstinį užsakymą ir jo neįvykdžius vairuotojui bus apribotos eTAKSI paslaugos 24 valandoms.
Primename, jog priėmę išankstinį užsakymą turite pažymėti, kad jau važiojate pas klientą kai ateina laikas jį vykdyti. Jeigu likus 10 min. iki užsakymo vykdymo laiko jūs dar nesate pažymėjęs, kad važiuojate pas klientą, sistemoje pasirodys priminimas, kad patvirtintumėt ar tikrai nuvažiuosit pas klientą. Jeigu nepatvirtinate – užsakymas yra gražinamas į bendrą užsakymų kanalą ir tikimės, kad klientą suspės išvežti kitas vairuotojas. Pinigai už užsakymą nėra grąžinami, nes paėmęs užsakymą neįvykdėte savo įsipareigojimo ir sukėlėte riziką, kad klientas nebus išvežtas numatytu laiku. Siekiant išvengti nesusipratimų dėl laiku nepatvirtinto užsakymo, rekomenduojame informuoti klientus, kad atvykstate likus 15 min. iki užsakymo vykdymo laiko.