Vairuotojas privalo:
- Darbo metu visuomet būti pasiekiamas sistemoje nurodytu telefono numeriu,o priėmus užsakymą atsakyti į kliento skambutį ir išsiaiškinti visus iškilusius klausimus, atsiliepus bendrauti mandagiai ir paslaugiai.
- Mokėti Lietuvos Respublikos valstybinę kalbą.
- Įsėdus klientui – su juo pasisveikinti.
- Pasiūlyti klientui įkelti/iškelti jo lagaminus.
- Paskatinti klientą užsisegti saugos diržą.
- Būti supratingam ir paslaugiam specialiųjų poreikių klientams.
- Vežti keleivį į jo pageidaujamą vietą trumpiausiu keliu arba paties keleivio nurodytu maršrutu. Savo iniciatyva imti bendrakeleivius į užimtą taksi vairuotojui draudžiama. Bendrakeleiviai į užimtą taksi gali būti paimti tik pirmajam keleiviui paprašius.
- Turėti smulkių pinigų grąžai.
- Klientui paprašius – išrašyti kelionės kvitą.
- Padėti klientui iškelti daiktus iš automobilio.
- Atsisveikinti su klientu.
Vairuotojui rekomenduotina:
- Atidaryti automobilio dureles.
- Atsiklausti kliento dėl leidžiamos muzikos kelionės metu, keleivio pusės lango atidarymo.
- Gerai žinoti vietinius kelius, domėtis kelio ribojimais (pvz., remontuojant tiltą ribojamas eismas tam tikra gatve kelioms savaitėms) ar naujai atsiradusiomis/pervadintomis gatvėmis, siekiant klientą nuveši optimaliausiu maršrutu.
- Jei klientas domisi (nebent kitaip prašo administracija), patarti jam kaip naudotis eTAKSI aplikacija. Jei vairuotojas patarti negali, tuomet paprašyti jo susisiekti su eTAKSI administracija, kuri atsakys į visus kliento klausimus.
- Radus paliktą daiktą pamėginti surasti klientą, kuris galėjo palikti. Neradus savininko – daiktus perduoti policijai.
Vairuotojui draudžiama:
- Automobilyje rūkyti;
- Elgtis įžeidžiai, vartoti necenzūrinius žodžius, grasinti;
- Veltis į konfliktus;
- Naudoti fizinę jėgą, išskyrus savigynos atvejus;
- Diskriminuoti klientą dėl rasinių, politinių ar kitų priežasčių;
- Seksualiai priekabiauti ar teikti seksualinio pobūdžio pasiūlymus;
- Atšaukti užsakymus be pagrįstos priežasties;
- Neįvykdyti užsakymo be pagrįstos priežasties;
- Vežti kitą klientą vietoj to, kuris kvietė taksi;
- Kalbėti telefonu be laisvųjų rankų įrangos;
- Vairuoti išgėrusiam (leidžiamas girtumas – 0 promilių);
- Vairuoti pavojingai, agresyviai, neatsižvelgiant į oro sąlygas ar kelių eismo taisykles;
- Nutraukti kelionę bei išlaipinti klientą anksčiau nei planuota, išskyrus tuos atvejus, kai vairuotojo saugumui, sveikatai ar gyvybei gresia pavojus.
Vairuotojas gali išlaipinti klientą, kai klientas:
- Automobilyje rūko, vartoja alkoholinius gėrimus, valgo neatsiklausęs ir/ar nesutinkant taksi vairuotojui.
- Trukdo saugiai vairuoti.
- Bando įlipti ar išlipti automobiliui važiuojant.
- Mėgina pakenkti transporto priemonei.
- Vartoja necenzūrinius, įžeidžiančius ar grasinančius žodžius.
- Naudoja fizinę jėgą prieš taksi vairuotoją.
- Bando išsisukti nuo apmokėjimo už kelionę.
Vairuotojas gali nevežti kliento, kai:
- Klientas yra apsvaigęs nuo alkoholio ar narkotikų;
- Klientas anksčiau yra mėginęs išvengti atsiskaitymo už suteiktas paslaugas;
Tuo atveju, jei klientas atsisako mokėti už suteiktas paslaugas ar išlipti iš automobilio, rekomenduojame kreiptis į policiją.